Raportit kokoavat automaattisesti Tietosuojamallin sisältöä valmiisiin dokumenttipohjiin. Voit käyttää joko valmiita malleja, tai muokata oman raportointikehyksesi.
Rarportit soveltuvat hyvin yhteenvetävään viestintään esimerkiksi asiakakkaalle, omalle johdolle, kumppanille tai tarkastajalle, jossa halutaan näyttää hyvännäköinen kokonaisuus tietyn osa-alueen tietoja.
1. Siirry raportteihin
Raportit-painike löytyy Tietosuojamallin vasemmasta valikosta.
2. Valitse haluamasi raporttipohja
Klikkaa raporttiriviä, jonka haluat muodostaa.
Valmiit raporttipohjat on suunniteltu tietosuojavaltuutetun kategorisoinnin perusteella. Tarkemman kuvauksen jokaisen raportin sisällölle löydät Yhteenveto - Raportointi -artikkelin kautta.
Ensimmäisellä kerralla näet "Luo raportti" -painikkeen. Jatkossa näet edellisen ajankohdan, jolloin raportin tiedot on päivitetty.
Klikkaamalla tähteä raporttiriviltä, voit merkitä raportin suosikiksi jolloin se hyppää listan kärkeen.
3. Päivitä tarvittaessa tiedot
Päivitä raportin tiedot -painike hakee ajantasaisimmat tiedot Tietosuojamallista. Raportin luontipäivämäärä ja ottanut käyttäjä näkyvät aina raportin otsikkosivun alareunassa.